Αν σας αρέσει το blog μου!!! --ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!!!

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

10 Μαθήματα από τον Αϊνστάι

Αϊνστάιν
1. Ακολουθήστε την περιέργειά σας "Δεν έχω κανένα ιδιαίτερο ταλέντο. Είμαι περίεργος μόνο με πάθος. "

2. Η επιμονή είναι ανεκτίμητη "Δεν είναι ότι είμαι τόσο έξυπνος? Είναι μόνο ότι μπορώ να μείνω με τα προβλήματα πλέον."
3. Εστίαση στο Παρόν "Κάθε άνθρωπος που μπορεί να οδηγήσει με ασφάλεια, ενώ φιλιά μια όμορφη κοπέλα, απλά δεν δίνει το φιλί την προσοχή που του αξίζει."
4. Η φαντασία είναι ισχυρή "Η φαντασία είναι το παν. Είναι η προεπισκόπηση του ερχομού αξιοθέατα της ζωής. Η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση. "
5. Κάνει λάθη "Ένα πρόσωπο που ποτέ δεν κάνει λάθος ποτέ δεν προσπάθησε κάτι νέο."
6. Να ζήσετε την στιγμή "δεν σκέφτομαι ποτέ το μέλλον - έρχεται αρκετά σύντομα."
7. Δημιουργία Αξία "Προσπαθήστε να μην είναι μια επιτυχία, αλλά να έχει αξία."
8. Μην είναι επαναλαμβανόμενη "παραφροσύνη: να κάνει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά και αναμένουν διαφορετικά αποτελέσματα."
9. Γνώση προέρχεται από την εμπειρία "των πληροφοριών δεν είναι η γνώση. Η μόνη πηγή της γνώσης είναι η εμπειρία. "
10. Μάθετε τους κανόνες και στη συνέχεια να παίξει καλύτερα »Θα πρέπει να μάθετε τους κανόνες του παιχνιδιού. Και τότε θα πρέπει να παίξει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον. "
( μέσω )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πρόγνωση καιρού Ελλάδας