Αν σας αρέσει το blog μου!!! --ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!!!

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ!




Φ'ιλοι μου πλησιάζουν και φέτος τα Χριστούγεννα! Η χαρά των μικρών παιδιών αλλά...και των ΜΕΓΑΛΩΝ παιδιών! Παρά τα ολα προβλήματα μας,θα γεμίσει η καρδιά μας Αγάπη...
Αυτό που έχω στο μυαλό μου εδώ και χρόνια είναι το εξής ερώτημα:Γιατί θα πρέπει να αγαπάμε τον συνάνθρωπο μας μόνο αυτές τις μέρες??? Ο κάθε ένας απο εμάς έχει την δική του άποψη και αυτό το σέβομαι. Άραγε η ''ασημόσκονη'' που πλανιέται γύρω μας εκείνες τις μέρες έχει ημερομηνία λήξης?Πολλοί απο εμάς θα γευόμαστε την κάθε στιγμή εκείνων των ημερών με χαρά,αρκετοί όμως θα έχουν ζωγραφισμένη την θλίψη στα μάτια τους,ο κάθε ένας για τους δικούς του λόγους!
Θυμάμαι να ξημερώνει παραμονή Χριστουγέννων αλλά και Πρωτοχρονιάς κι'εγώ να ετοιμάζομαι να πάω για δουλειά.Έβλεπα τόσο κόσμο στο κέντρο της πόλης μου και απορούσα..μόνο εγώ πάω στην δουλειά μου? Θέλω κι'εγώ να χαρώ αυτή τη μέρα πηγαίνοντας
για καφέ με τους φίλους μου,θέλω κι'εγώ να χαζέψω βιτρίνες,να πάρω μικρά δωράκια για τους οικείους μου! Και η τραγική ειρωνεία των ημερών είναι πως φέτος ίσως και να μπορέσουμε να το καταφέρουμε αυτό (τις βόλτες μας) αλλά χωρίς να μπορέσουμε να χαρίσουμε κάτι στους δικούς μας,γιατί πολύ απλά οι τσέπες μας θα είναι άδειες!!!
Διαβάστε περισσότερα »ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πρόγνωση καιρού Ελλάδας