Αν σας αρέσει το blog μου!!! --ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!!!

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Ξανά σε φόρμα η Britney Spears


Ξεσήκωσε τους Μοσχοβίτες

Η Britney Spears επέστρεψε δυναμικά έχοντας ανακάμψει πλήρως από τα ψυχολογικά προβλήματα που την κατέβαλαν στο παρελθόν.


Στη μεγάλη συναυλία που έδωσε στη Μόσχα εμφανίστηκε πιο αδυνατισμένη και γραμμωμένη από κάθε άλλη φορά τον τελευταίο χρόνο και η εικόνα της θύμιζε τον παλιό καλό της εαυτό.

«Δεν έχω τίποτα να αποδείξω πια» είπε με αυτοπεποίθηση για την καριέρα της. « Κάνω αυτό που αγαπώ και το απολαμβάνω, έχω γύρω μου μια ομάδα ανθρώπων που με στηρίζει και φροντίζουμε να είμαστε συγκεντρωμένοι στο show».

Η τραγουδίστρια που το Δεκέμβριο θα γίνει 30 ετών μίλησε στο Associated Pressγια την κρίσιμη ηλικιακή καμπή στην οποία βρίσκεται. «Όσο μεγαλώνω ωριμάζω και γίνομαι σοφότερη, έχω μάθει πλέον τον πραγματικό εαυτό μου και τις ανάγκες μου και πιστεύω ότι η ζωή μου από δω και πέρα θα είναι καλύτερη».







.
http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πρόγνωση καιρού Ελλάδας