Αν σας αρέσει το blog μου!!! --ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!!!

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Η Rihanna μιλάει για την προδοσία του πατέρα της...

Η Rihanna μιλάει για την προδοσία του πατέρα της...
Η Rihanna έδωσε πρόσφατα μία πολύ συγκινητική συνέντευξη στην οποία αποκάλυψε πως δεν έχει πια ιδιαίτερες σχέσεις με τον πατέρα της, καθώς εκείνος προσπαθούσε να βγάλει χρήματα από τη φήμη της, πουλώντας φωτογραφίες της στα media.
Συγκεκριμένα, ανέφερε:

"Πραγματικά αναρωτιέμαι τι σημαίνω για τον πατέρα μου. Είναι πολύ περίεργο. Αυτή είναι η μόνη λέξη που μπορώ να χρησιμοποιήσω, γιατί κανονικά μεγαλώνεις με τον πατέρα σου, τον ξέρεις, είσαι κομμάτι του. Και μετά κάνει κάτι τόσο περίεργο που δεν μπορώ να το περιγράψω! Ακούς τις φρικιαστικές ιστορίες ανθρώπων που τους πρόδωσαν και τους έκαναν περίεργα πράγματα, αλλά πάντα σκέφτεσαι 'Όχι η οικογένειά μου. Ο πατέρας μου δεν θα μου έκανε ποτέ κάτι τέτοιο.' [Μετά την επίθεση εναντίον της από τον Chris Brown] Αυτή ήταν η πρώτη φορά. Ο μπαμπάς μου πήγε στην αστυνομία και τους είπε τόσα ψέματα. Επειδή δεν είχε μιλήσει καθόλου μαζί μου μετά...από όλο αυτό...δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο να μάθει πώς ήμουν, εάν ήμουν ζωντανή, τίποτα. Απλά δεν με πήρε ποτέ. Πήγε κατευθείαν στον Τύπο και πήρε μία μεγάλη επιταγή. Και τώρα το κάνει ξανά. Τώρα όμως λέω 'Οκ, εγώ προσπάθησα".

http://www.athensbars.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πρόγνωση καιρού Ελλάδας