Αν σας αρέσει το blog μου!!! --ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!!!

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Χρόνια πολλά μαμά!!! Ηappy Mothers Day

Χρόνια πολλά μαμά!!! Ηappy Mothers Day
Πράγματα που μου έμαθε η μαμά μου…



  • Μου έμαθε τη Λογική Συνέπεια:
‘’Εάν πέσεις από την κούνια και σπάσεις το κεφάλι σου, δε θα μπορέσεις να έρθεις για ψώνια μαζί μου!’’



  • Μου έμαθε Ιατρική:
‘’Εάν συνεχίζεις να αλληθωρίζεις, τα μάτια σου θα μείνουν έτσι για πάντα!’’


  • Μου έμαθε ότι υπάρχει η Έκτη Αίσθηση:
‘’Βάλε παιδί μου το πουλόβερ σου! Νομίζεις ότι δε ξέρω πότε κρυώνεις?!’’


  • Μου έμαθε πώς να γίνω μεγάλος:
‘’Εάν δεν φας όλα σου τα λαχανικά, δε θα μεγαλώσεις ποτέ!’’


  • Μου έμαθε Γενετική:
‘’ίδιος ο πατέρας σου είσαι! Αμάν!’’


  • Μου έμαθε τι σημαίνει Προσμονή:
‘’Κάτσε να έρθει ο πατέρας σου σπίτι να δεις τι θα πάθεις!..’’



……Προπαντός όμως, μου έμαθε τι θα πει Δικαιοσύνη:
‘’όταν θα κάνεις εσύ παιδιά και θα είναι σαν και σένα, θα δεις τι θα πει κοκό!!!!’’


Χρόνια πολλά μαμά!!!

http://www.astrology.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πρόγνωση καιρού Ελλάδας