Αν σας αρέσει το blog μου!!! --ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!!!

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Βιτόλο: «Βήμα παραπάνω ο ΠΑΟ»

Σημαντική ευκαιρία για την καριέρα του χαρακτήρισε την μεταγραφή στους «πράσινους»

Ευκαιρία που δεν θα μπορούσε να αφήσει να πάει χαμένη χαρακτήρισε ο Βίκτορ Βιτόλο την πρόταση του Παναθηναϊκού μιλώντας στον ισπανικό Τύπο.


«Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω στον Παναθηναϊκό, μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Είναι ένα νέο βήμα στην καριέρα μου», δήλωσε ο Ισπανός μέσος σε εφημερίδα της ιδιαίτερης πατρίδας του, Τενερίφης, και πρόσθεσε: «Κάποιες φορές προκύπτουν ευκαιρίες που ένας ποδοσφαιριστής δεν μπορεί να αρνηθεί και θεώρησα πως η πρόταση του Παναθηναϊκού ήταν τέτοια. Ο Άρης και ο ΠΑΟΚ μού έδωσαν τη δυνατότητα να γίνω γνωστός. Τώρα ήρθε μία μεγάλη ομάδα και μου είπε πως με θέλει. Για μένα είναι ένα βήμα παραπάνω, μία μοναδική ευκαιρία».

Όσο για τους στόχους με τη νέα του ομάδα, ο 27χρονος άσος τόνισε: «Ο Παναθηναϊκός στοχεύει πάντα στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και του Κυπέλλου, ενώ θέλει να κάνει καλή πορεία στο Champions League. Είναι μία μεγάλη αλλαγή στην αθλητική μου ζωή, αλλά αυτές οι προκλήσεις είναι που θέλει ένας παίκτης στην καριέρα μου».
http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πρόγνωση καιρού Ελλάδας