Αν σας αρέσει το blog μου!!! --ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!!!

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Με ποιον κάνει διακοπές η Έλλη Κοκκίνου;

Το αποκάλυψε η ίδια στο Twitter

Το καλοκαιράκι έχει μπει για τα καλά, ο υδράργυρος όλο και ανεβαίνει και η Έλλη Κοκκίνου, αφού ολοκλήρωσε τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις, πήγε διακοπές για να ξεκουραστεί και να γεμίσει τις μπαταρίες της.


Παρέα με τον «άντρα της ζωής της», τον μικρό της γιο Αλέξανδρο, επέλεξε η τραγουδίστρια να βρίσκεται σε γνωστά μέρη», όπως η ίδια γράφει στο Twitter της.

«Το ξέρεις ότι σε αγαπώ και πολύ μάλιστα!!! Μου έλειψες αλλά είμαι διακοπές με τον γιόκα μου στα γνωστά μέρη....», γράφει η αγαπημένη μας Έλλη στην πολύ καλή της φίλη Δέσποινα Καμπούρη.


http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πρόγνωση καιρού Ελλάδας